Katalog reklamowy PIO
Z inicjatywy Polskiej Izby Opakowań został przygotowany dwujęzyczny, anglo – rosyjski katalog reklamowy “Oferta polskiego przemysłu opakowań 2011”. To promocyjno – marketingowe przedsięwzięcie ma na celu przede wszystkim zaspokoić zapotrzebowanie na informację o polskim przemyśle opakowań oraz jego eksportowych możliwościach.
Rozpowszechniany nieodpłatnie katalog zawiera najważniejsze informacje o polskich firmach opakowaniowych i ich ofercie rynkowej. Publikację można uzyskać poprzez Polską Izbę Opakowań, służby handlowe polskich placówek dyplomatycznych, a także na branżowych targach i wystawach oraz przez współpracujące z PIO zagraniczne stowarzyszenia producentów i użytkowników opakowań. Wydany w 4000 tysiącach egzemplarzy przeznaczony jest przede wszystkim dla użytkowników opakowań w takich krajach jak: Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Bułgaria, Chorwacja, Estonia, Fed. Rosyjska, Gruzja, Kazachstan, Litwa, Łotwa, Macedonia, Mołdawia, Rumunia, Serbia, Ukraina, Uzbekistan, Węgry. Z publikacji będą mogli również skorzystać potencjalni klienci wywodzący się z krajów Europy Zachodniej.
Pierwsze egzemplarze katalogu zostaną zaprezentowane na odbywającej się w czerwcu Międzynarodowej Wystawie Opakowań i Technologii Opakowaniowych w Moskwie. Poniżej przedstawiamy przygotowaną z tej okazji reklamę firmy Boral.